Bombax Kilo Aldırıcı Ürün Görseli

Sağlık beslenip kas kütlesi oluşur mu?

İster kas kütlesi eklemek istersiniz ya da sadece bir dere fasulye gibi biraz daha az görünüyorsun, kilo vermek başkaları için olan kilo vermek gibi bazı insanlar için bir meydan okuma kadar olabilir. Aynı anda ölçekte sayıları güçlendirirken sağlıklı beslenme korumak çok zor bir iş gerektirir.

“Kilo almaya çalışan insanlar için, bu [her zaman] eğlenceli değildir. Kayıtlı Diyetisyen ve Belly Fat Fix’in yazarı Marilyn Cohn, DMIMIES için Aşırı Sakatlığın Aşılması adlı kitabın yazarı Marjorie Cohn, “Eğer sağlıklı olmak istiyorsanız, dondurma sundaes ve çikolata ve altı dilim pizza yemeyi değil.” Diyor.

Sağlıksız gıdalar çok fazla kalori içeriyor olsa da, önemsiz yere yüklemek uzun vadede yüksek kolesterol düzeyine neden olabilir ve yağsız kas değil sadece yağ kazanmanıza yardımcı olur. Kitle eklemek için hala iyi görünüyorsanız, protein, karbonhidratlar ve sağlıklı yağların birleşimini aşağıya çekmeniz gerekecek. Ölçekte gördüğünüz sayıyı artırmak istiyorsanız, buraya nasıl gidebilirsiniz.

Inç inç: Sağlıklı Kilo Verme İpuçları

Sağlıklı kilo kazanmanız, bisepsünüzü süslemenize, gücünüzü arttırmasına veya sadece kotunuzda daha iyi görmesine yardımcı olabilir. Ağrı kesmeden kilo vermek için bu kolay kuralları izleyin. Başlamadan önce , kazancınız için gerçekçi hedefler belirlemenize yardımcı olması için bir beslenme uzmanına danışmayı düşünün.

1. Kalorilerinizi takip edin.
İlk adım: kilo vermek için her gün kaç tane kalori tükettiğinizi bulmak.

“Çoğu kadın, ne kadar aktif olduklarına bağlı olarak günde yaklaşık 1.800 ila 2.000 kalori oranında kilo verecek ve çoğu erkek 2,500 kilo verecek”, Duke Diet’te Kayıtlı Diyetisyen ve Beslenme Direktörü Elisabetta Politi ve Dük’te Fitness Merkezi Üniversite, diyor.

Ne kadar normal tükettiğinizi bulmak için kalori izleme aracı kullanın. Ardından, günlük 200 ila 500 kalorelik kalori alımını artırarak, Politi’ye göre her hafta bir pound’a çeyrek pound’dan sağlıklı bir kilo alırsınız.

2. Dengeli bir diyet yiyin.
Fazla eğrinizin yağdan değil kaslardan oluşmasını sağlamak için, sağlıklı gıdalarla yığılmış ve boş kalorileri az olan yuvarlak yemekler ve atıştırmalıklar yemeniz gerekir.

Politi günlük kalorinin% 50 ila 60’ını karbonhidratlardan,% 15 ila 20’sini proteinden ve% 25 ila 30’unu avokado, sağlıklı yağlar ve fındık gibi sağlıklı yağlardan yemenizi öneriyor. Protein sıklıkla tonlamaya başlamayı iyi kabul etse de, ağırlık kazanmaya çalışırken denize girmemek önemlidir, çünkü çok dolguya girme eğilimi gösterir ve ayrıca sindirmek için çok miktarda enerji gerektirir.

Bunun yerine, “pirinç, kepekli buğday veya tahıl gevrekleri ve patates gibi sağlıklı karmaşık karbonhidratlar” üzerine odaklanın. “Karbonhidratları daha kolay sindireceğiz, bu yüzden bu kalori kas oluşumu için kullanılabilir.”

3. Sağlıklı yağlarda saklayın.
Hindistan cevizi yağı gibi kalp-sağlıklı zeytinyağı, kanola yağı veya orta zincirli bir trigliserit yağı, kilo almaya çalışırken en yeni arkadaşlarınızdır. Niye ya? Onları bir salata, güleryüzlü yem veya tahılların porsiyonuna ekleme, daha dolgun hissettirmeden çanağınızdaki kaloriyi artırabilir.

Cohn, “Pilav, tahıl, kuskus veya sıvı emecek herhangi bir şey yapıyorsanız, zeytin yağı veya kanola yağı gibi bol miktarda sağlıklı yağ ekleyin, çünkü nişasta bunu absorbe edecek” diyor.

Ayrıca, gün boyunca atıştırmak için çeşitli fındıklarda stok yapmanız gerekir. Bir avuç ceviz 200’den fazla kaloriyi toplayabilir. Polis, “Fındık çok iyi, çünkü fıstığı çok yüksek kaloriye sahip, ancak kalp-sağlıklı bir tada sahip” dedi.

YORUM GÖNDER

  • İsim
  • Eposta
  • Yorum

YORUMLAR (0 )